• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و پمفلت برآگاهی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر یزد نسبت به احیای قلبی تنفسی

نویسندگان

  • رضا امامی میبدی
  • حسین نظمیه
  • خدیجه دهقانی
  • زهرا پورموحد

سلامت جامعه
دوره 2، شماره 3 - شماره پیاپی 6
6
فروردین 1387
صفحه 9-13

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 215.81 K

اشتراک گذاری

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 631
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 215

APA

امامی میبدی, رضا, نظمیه, حسین, دهقانی, خدیجه, & پورموحد, زهرا. (1396). تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و پمفلت برآگاهی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر یزد نسبت به احیای قلبی تنفسی. سلامت جامعه, 2(3), 9-13.

MLA

رضا امامی میبدی; حسین نظمیه; خدیجه دهقانی; زهرا پورموحد. "تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و پمفلت برآگاهی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر یزد نسبت به احیای قلبی تنفسی". سلامت جامعه, 2, 3, 1396, 9-13.

HARVARD

امامی میبدی, رضا, نظمیه, حسین, دهقانی, خدیجه, پورموحد, زهرا. (1396). 'تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و پمفلت برآگاهی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر یزد نسبت به احیای قلبی تنفسی', سلامت جامعه, 2(3), pp. 9-13.

VANCOUVER

امامی میبدی, رضا, نظمیه, حسین, دهقانی, خدیجه, پورموحد, زهرا. تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و پمفلت برآگاهی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر یزد نسبت به احیای قلبی تنفسی. سلامت جامعه, 1396; 2(3): 9-13.

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©